Kriebels in m'n buik! - Reisverslag uit Dreischor, Nederland van Kim Dijst - WaarBenJij.nu Kriebels in m'n buik! - Reisverslag uit Dreischor, Nederland van Kim Dijst - WaarBenJij.nu

Kriebels in m'n buik!

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Januari 2014 | Nederland, Dreischor

SPANNEND!

Want ja, dat is het eigenlijk stiekem wel heel erg. Morgen vertrek ik voor 3 maanden naar Malawi, Afrika! Om hier een project te ondersteunen als vrijwilliger! Wil je meer weten over welk project ik ga helpen, kijk dan even op http://www.be-more.nl/project/yodep/

De laatste dingetjes zijn geregeld, mijn tas is al ingepakt en helemaal klaar voor vertrek. Maar ik moet niet alleen gedag zeggen tegen vrienden en familie, ook tegen ons huisje, waar ik na terugkomst niet meer in zal wonen, en ook dat is best wel spannend! Maar zo ver is het nog lang niet, eerst maar eens heel erg genieten in Afrika en van alle mooie dingen die ik mee mag gaan maken!

Morgen vlieg ik om 20:40 uur vanaf Schiphol richting Kenia, om daar over te stappen op mijn vlucht naar Malawi waar ik om 11:00 uur zaterdagochtend zal landen! Zover ik weet heb ik daar geen wifi, dus ik zal het moeten doen met het plaatselijke internetcafé en mijn simlock vrije telefoon.

Mocht je me willen bereiken dan kan dat via sms naar het volgende nummer: +265888016430 natuurlijk kan je ook mailen naar: kimdijst@hotmail.com

Ik kijk er heel erg naar uit, en ik houdt jullie op de hoogte!

Tot over 3 maanden, X

  • 23 Januari 2014 - 20:12

    Inge:

    Hoi Kim
    Geniet en wat zal je veel ervaren. Ben benieuwd !!

  • 24 Januari 2014 - 01:11

    Truus Dijst:

    Goede reis geniet er van van alle ervaringen x

  • 24 Januari 2014 - 12:32

    Corrie Dijst-floor:

    Ik wens je een goede vlucht. Heel veel plezier in wat je daar ook moet doen maar vooral geniet ervan. Het zijn allemaal nieuwe ervaringen opdoen. De groetjes en tot over 3 maanden. Oma

  • 24 Januari 2014 - 22:59

    Bianca :

    Kimmie heel veel plezier en een hele mooie tijd toegewenst.
    Dikke kus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dreischor

Kim

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 21280

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 20 April 2014

Malawi

25 Maart 2012 - 02 Juni 2012

Litouwen

Landen bezocht: