Litouwen day seven - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu Litouwen day seven - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu

Litouwen day seven

Door: kimdijst

Blijf op de hoogte en volg Kim

01 April 2012 | Litouwen, Panevėžys

Labasssss,

vandaag hebben we heel weinig gedaan, het is dat ik wilde gaan sporten, want anders hadden alle meiden de hele dag op bed gelegen haha.

Na ons ontbijt, wat al meer een brunch was rond 12u, is iedereen zijn eigen gang gegaan. Dat betekende dat iedereen in bed lag met een filmpje. Natuurlijk, het is zaterdag, VOETBALDAG! Dus ik kan niet de hele dag in bed liggen, ik wilde gaan fitnessen. Na mijn filmpje ben ik me gaan klaar maken om te gaan sporten, terwijl ik aan het wachten was tot de andere meiden stappen gingen ondernemen om zich aan te kleden etc. Iedereen had eigenlijk echt geen zin, maar omdat ik stond te popelen zijn ze toch mee gegaan, yeaaah! Dus daar gingen we weer, op naar Impuls. Dit keer alleen wel te voet, want anders moesten we een kwartier op de bus gaan wachten.

Na een toch wel zware work-out voor de meesten, zijn we gaan bubbelen in het bubbelbad en zijn vervolgens weer naar huis gegaan, gelukkig met de bus want we waren kapot. Thuis was Melissa al druk bezig met pannenkoeken bakken, die echt heeeeerlijk hebben gesmaakt. En ook na het eten, zijn we weer lekker lui een filmpje gaan kijken, toch best lekker.

Ik mis toch wel heel erg de voetbal op zo'n dag, maar de meiden hebben het goed gedaan tegen GJS! 0-2 gewonnen, dus ik kan trots zijn!

Ik heb trouwen ook een adres van waar ik nu zit. Voor degeen die een kaartje of iets wilt sturen (opa & oma!) LET OP!

Kranto 18 , LT - 35173, Panevezys, Litouwen

Het is inmiddels al bijna 02:00 uur hier dus ik ga m'n ogen sluiten, vanavond een keertje niet stappen, dus morgen weer fris en fruitig!

XXXXX

Iki - totziens