Litouwen day eight - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu Litouwen day eight - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu

Litouwen day eight

Door: kimdijst

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 April 2012 | Litouwen, Panevėžys

Labas,

gister hebben jullie niks van mij gehoord. Komt omdat we gister ook echt niks gedaan hebben, het enige wat we gedaan hebben is film gekeken, film gekeken, uit eten geweest en weer film gekeken. Een échte zondag dus!

Vandaag worden we wakker met een WIT uitzicht, hier zaten we dus duidelijk allemaal NIET op te wachten, bah!

Omdat de scholen deze week nog vakantie hebben, heb ik vandaag nog lekker niet veel te doen. Suzanna, Joelle en ik gaan straks even de boodschappen voor de week halen. Met de karretjes, want er staan er hier alweer 2! En Joelle en ik gaan met Suzanna mee naar het weeshuis van 3 tot 4 , omdat Suuz anders alleen is. Dit gaan we ook doorvoeren op ons rooster.

Vanvond willen we weer gaan sporten, Zumba! Ben benieuwd hoe dat hier gaat. Ook is het de dag dat we beginnen met ons kook rooster, joelle en ik mogen vandaag koken! Rijst met kipsaté en groente, jammie.

Jullie horen weer van mij! Dikke kussen, X

• 02 April 2012 - 14:20