Litouwen day eight - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu Litouwen day eight - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu

Litouwen day eight

Door: kimdijst

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 April 2012 | Litouwen, Panevėžys

Labas,

gister hebben jullie niks van mij gehoord. Komt omdat we gister ook echt niks gedaan hebben, het enige wat we gedaan hebben is film gekeken, film gekeken, uit eten geweest en weer film gekeken. Een échte zondag dus!

Vandaag worden we wakker met een WIT uitzicht, hier zaten we dus duidelijk allemaal NIET op te wachten, bah!

Omdat de scholen deze week nog vakantie hebben, heb ik vandaag nog lekker niet veel te doen. Suzanna, Joelle en ik gaan straks even de boodschappen voor de week halen. Met de karretjes, want er staan er hier alweer 2! En Joelle en ik gaan met Suzanna mee naar het weeshuis van 3 tot 4 , omdat Suuz anders alleen is. Dit gaan we ook doorvoeren op ons rooster.

Vanvond willen we weer gaan sporten, Zumba! Ben benieuwd hoe dat hier gaat. Ook is het de dag dat we beginnen met ons kook rooster, joelle en ik mogen vandaag koken! Rijst met kipsaté en groente, jammie.

Jullie horen weer van mij! Dikke kussen, X

  • 02 April 2012 - 14:20

    Martijn Braamse:

    Goed bezig dames!!!

  • 02 April 2012 - 14:20

    Martijn Braamse:

    Goed bezig dames!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Litouwen

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2012

Kaunas en thuiskomst

01 Juni 2012

Palanga

24 Mei 2012

Afscheid nemen valt zwaar

20 Mei 2012

Laatste échte stageweek

13 Mei 2012

Week zeven in Panevezys
Kim

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 21298

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 20 April 2014

Malawi

25 Maart 2012 - 02 Juni 2012

Litouwen

Landen bezocht: