Litouwen day ten (vervolg) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu Litouwen day ten (vervolg) - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu

Litouwen day ten (vervolg)

Door: kimdijst

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 April 2012 | Litouwen, Panevėžys

Labas,

ik heb verteld dat ik vanavond zou gaan trainen, dit is ook gelukt.

Roxanne en ik kwamen aan op het veld, waar op dat moment een wedstrijd bezig was. Dus wij dachten eigenlijk dat de training niet door zou gaan. Maar toen we nog 2 meisjes uit het meidenteam zagen hebben we het voor de zekerheid nog maar een keer gevraagd, maar de training ging gewoon door na de wedstrijd.

De wedstrijd ging tussen twee A teams, wat ik nog niet verteld heb is dat ze op kunstgras spelen. En omdat het gister natuurlijk gesneeuwd had, hadden ze al het sneeuw van het veld afgehaald en was er zelfs gister gewoon getraint. In de rust, gingen beide teams, elk aan een kant het veld af en gingen daar op de 'tribune' zitten, niet de kleedkamer is, niks drinken, helemaal niks. Best wel raar, als je kijkt naar hoe het in Nederland gaat.

Blijkbaar was het een belangrijke wedstrijd, want bij het eindsignaal stond het 1-1 en werden er nog strafschoppen genomen. Volgensmij had de tegenstander gewonnen, want we hoorden niemand juigen bij het winnende punt, dat is dan weer een beetje jammer. Ook werden er bekers uitgereikt, toch wel leuk!

Volgens ons moest ook het 1ste voetballen, alleen zijn we er nog niet helemaal uit welke club het nou is. Want het is alleen een trainingsveld, er is verder geen kantine. Zover wij weten is FK Ekranas de club in Panevezys.

We hadden een hele leuke training, waarin Roxanne en ik onszelf zeker wel hebben bewezen! En eind van de training zijn we zelfs gevraagd of we vrijdag mee willen spelen in een vriendschappelijke wedstrijd! Superrrrrrr leuk!! We spelen om 14.00u, wel een beetje rare tijd maar dit kunnen we wel regelen met stage.

Nu ben ik lekker een filmje aan het kijken in bed, eventjes tijd voor mezelf. Straks lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag, de tijd gaat best snel, maar ik ben blij als mijn dagen wat meer gevuld zijn!

Oh, en ik heb en nieuw woord geleerd. Als je Atjoe (dankjewel) zegt, zeggen ze terug Prashom (graag gedaan). Yeaah, steeds een beetje meer leren we hier.

Iki, X

  • 03 April 2012 - 20:59

    Oma Dijst:

    LABAS
    Ja zo leren wij hier nog woordjes. Doet alleen Roxanne en jij voetballen. Leuk dat jullie meekunnen doen. Ik eindig dan maar met. ATJOE. Voor het verslag van vandaag. DOEI.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Litouwen

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2012

Kaunas en thuiskomst

01 Juni 2012

Palanga

24 Mei 2012

Afscheid nemen valt zwaar

20 Mei 2012

Laatste échte stageweek

13 Mei 2012

Week zeven in Panevezys
Kim

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 21297

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 20 April 2014

Malawi

25 Maart 2012 - 02 Juni 2012

Litouwen

Landen bezocht: