Litouwen day eleven - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu Litouwen day eleven - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Kim Dijst - WaarBenJij.nu

Litouwen day eleven

Door: kimdijst

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 April 2012 | Litouwen, Panevėžys

Haaaai,

dag 11 hebben we ook weer overleefd! Gelukkig maar, want vanmorgen dacht ik nog even dat het een zware dag zou worden, maar dat viel alles mee.

Helaas werd ik wakker, toen de schoonmaakvrouwtjes ons huisje binnen kwamen. Aangezien we al de hele week last hebben van een mierenplaag, die onze aanrecht in beslag nemen. Hebben we dit toch maar even gemeld, en zijn ze weer gekomen om met het gif te spuiten. Terwijl de schoonmaakvrouwen aan het schoonmaken waren, ben ik langzaam uit mn bedje opgestaan. Oef, wat ging dit moeizaam, lijkt net alof ik met de dag moeier word. Ook niet gek, als je bedenkt dat we elke avond later dan 00.30u gaan slapen.

Nadat ik een heerlijk kommetje Litouwse yogurt had gegeten, besloot ik om naar de sportschool, Impuls, te gaan. Maar omdat iedereen op stage zat, was ik dus alleen en twijfelde ik eerst of ik wel in m'n eentje moest gaan. Dit omdat er vaker is gezegd dat het een gevaarlijke stad is, een paar jaar geleden zelfs de gevaarlijkste stad van Litouwen. Ik had even tijd voor mezelf nodig en ik was zeker gemotiveerd om te gaan sporten, nadat ik de sleutel bij de meiden in Kranto had afgegeven en nog even extra gevraagd te hebben welk busnummer ik nou moest nemen, ben ik opweg gegaan naar Impuls. Hier heb ik mezelf helemaal uitgeput en ben ik met een goed gevoel weer opweg gegaan naar huis.

Eenmaal thuis aankomen, was iedereen net terug van stage om te komen eten. Lekker druk dus gelijk, hmmm niet echt mijn ding. Maargoed, ik moet er mee leren leven, nog 8 wekennn! Ik heb nog even de was van de lijn gehaald en opgevouwen en ben toen even mn kamertje ingedoken, skypen met Jasper!

Toen Melissa terug kwam, om te gaan sporten besloten Suzanna, Roxanne en ik om eens mee te gaan kijken, want we hadden toch niks te doen en om nou elke dag binnen te zitten is ook niet gooed voor de mens. Na een wandelingetje van ongeveer een kwartiertje kwamen we aan bij een grote sporthal, waar ze echt vanalles aan sport doen. Na Melissa dr warming-up en een paar oefeningen besloten we om terug te gaan naar huis. Want er moesten nog een paar boodschappen gedaan worden en meiden wilden gaan spinnen.

Terwijl Suzanna en ik boodschappen gingen doen, zijn Roxanne, Joelle en Vivian naar Impuls gegaan. Heeerlijk, booschappen doen met Suus. Eventjes weg uit huis, en we weten allebei wat we moeten doen als we in de supermarkt lopen haha. Weer onderweg naar huis kwamen we Melissa tegen, die gelijk met ons mee terug liep. Melissa is thuis gaan koken, terwijl wij gezellig aan de keukentafel bleven klessebesse, en met Jasper op de achtergrond op skype.

Eindelijk kwamen de meiden terug van Impuls 20.00uur!!!, waar ze helemaal niet met de les spinnen mee hebben gedaan omdat alle fietsen gereserveerd waren maar aan een lesje steppen mee hadden gedaan. We konden gelijk aan tafel, waar een heerlijke maaltijd van kip, sla en gebakken aardappeltjes op ons stond te wachten, super lekker gekookt Melissa!

Net heb ik 'lekker' gtst terug gekeken, heb er denk ik wel bijna 2 uren over gedaan omdat de laptop de hele tijd vast loopt. GRRRR, daar kan ik me dan zo boos om maken! Maargoed, gelukkig helpt Jasper me vandaag door de dag heen, dus ik kan weer met een gerust hart gaan slapen.


Miegoti gerai, labanaktis (slaap lekker, weltrusten) lieve mensen, X

  • 04 April 2012 - 22:07

    Jasper:

    haha gelukkig heb ik je geholpen! trusten

  • 05 April 2012 - 07:46

    Oma Dijst:

    LABAS,
    Ik heb vandaag 5 april een kaart op de bus gedaan voor je, ben benieuwd of die aankomt en waneer. Groetjes uit het druilige ;DREISTER;

  • 05 April 2012 - 15:19

    Dennis:

    hi Kim,

    weet nu pas dat je nl tijdelijk hebt verlaten. zie ook nu pas de upmake of waarbenjijnu.dinges en heb een paar verslagen gelezen van je...haha geniet ervan ! geniet ervan en geniet ervan !
    ga je niet met the ongevraagd advies opdringen.... geniet ervan en doe je ding en je zal zelf ontdekken wat je leuk vind en wilt. ik ben niet verder n-n oostelijk geweest dan oostenrijk en het was er bere bere koud cheers mate

  • 05 April 2012 - 15:27

    Kim Dijst:

    Hi Dennis,

    lang niet gesproken! Leuk dat je me hebt gevonden op waarbenjij.nu , ik zit hier voor stage 10 weken. Samen met nog 5 dames, dus het is lekker druk in ons huisje! Ik zal zeker wél jou advies opvolgen, ik ga namelijk genieten, genieten, genieten! Het is hier inderdaad niet echt warm, maar koud ook zeker nu niet meer. Volgendeweek geven ze rond de 13 graden af, dus dat is al een begin van de zomer! En dat genieten, ga ik straks ook doen als ik 6 weken in Italie ga werken van de zomer, steeds een stukje meer ga ik van de wereld ontdekken!

    Echt heel leuk om van je te horen!

    X

  • 05 April 2012 - 16:24

    Opa En Oma De Reus:

    hoi Kim wat een leuk verslag heb je gemaakt van alle dagen dat je daar bent heel leuk om te lezen dan weten we ook hoe jullie daar leven leuk hoor.je moeder heeft ons ook aan gemeld dat we dat ook kunnen lezen ik heb het maar voor gelezen voor opa dan hoeft hij het zelf niet meer te lezen hier alles oke vandaag een hele koude dag maar voor de rest alles goed de groete van opa en oma een dikke kus van ons groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Litouwen, Panevėžys

Litouwen

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2012

Kaunas en thuiskomst

01 Juni 2012

Palanga

24 Mei 2012

Afscheid nemen valt zwaar

20 Mei 2012

Laatste échte stageweek

13 Mei 2012

Week zeven in Panevezys
Kim

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 21286

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 20 April 2014

Malawi

25 Maart 2012 - 02 Juni 2012

Litouwen

Landen bezocht: